الهی العفو........

الهی العفو........

بار خدایا! آیا راهی برای جبران هست؟

آیا کسی مثل من که ایچنین گنه کار است، را می بخشی؟

اگر من جای تو در مسند داوری و قضاوت بودم، هر بنده ای که

 یک بار توبه کرده بود،توبه می شکست و برای بار دوم نزد من

 می آمد، آن چنان به زمینش می زدم که از صدای زمین

خوردنش زمین و زمان بلرزد...

اما تو غافر و رحمانی...

تو خود گفته ای که :

" صد بار اگر توبه شکستی باز آی"

ای رحمان! ای غافر! با چه رویی از گناهی که کرده ام توبه

کنم......

ای ستار العیوب! ای غفار الذنوب!

آمده ام برای بستن عهدی مستحکم...آمده ام برای توبه!

به من قدرتی ده که بر عهدم پابرجا باشم...

به من توانایی ده که قبح هیچ عمل زشتی در نظرم از بین نرود...

آیا میتوانم به عهد و پیمانم وفادار باشم؟

اما با تمام روسیاهیم فقط تو مامن امن نجاتی...

تنها تو را میپرستم و تنها از تو کمک میخواهم...

"ایاک نعبد و ایاک نستعین"
 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:10 ق.ظ http://ho3iin.blogsky.com

ایشالا خدا دعاتو قبول کنه ... منم کمک کنه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد