چشمای تو


Image hosted by TinyPic.com 
دوروغ نگو من بچه نیستم دیگه
بازیم نده بازیچه نیستم دیگه
باهام بمون اشکامو باور بکن
زندگیمواز این سیاهتر نکن
 
Image hosted by TinyPic.com
دیگه بهم نگو عشق تو پاکه
که دلت عاشقه برام هلاکه
 
Image hosted by TinyPic.com
 
خونه ی قلب من بیتو چه سرده
اگه تو نباشی یه دنیا درده
یه خسته که بدست تو اسیره
بیشتر از این خوارو شکستش نکن
اون دلی که برای تو میمیره
تو دست غم زنجیرو بستش نکن
 
Image hosted by TinyPic.com
 
توی این خلوت شب میون پنجره ها
نقش خاکستری غم تو مونده بجا
مثه برگ پاییزی که شد از شاخه جدا
یه روزی تنگ غروب افتاده شد زیر پا
 
Image hosted by TinyPic.com
 
چشمای تو بادو تا چشمای من
میخواد بگن یکی اومد جای من
برو ولی یادت باشه یه روزی
گل میریزی تو جای پاهای من
 
Image hosted by TinyPic.com
 
وقتی رفت حاشیه درختامون طلایی بود
ماه تو آسمون بود و قحطی روشنایی بود
وقتی رفت غبار نشست رو رویاهای اطلسی
دیگه هیچکسی نشد عاشق چشمای کسی
 
Image hosted by TinyPic.com
 
وقتی رفت دریا دیگه به ماهیا نگاه نکرد
ماه دیگه در نیومد . ستاره ادعا نکرد
وقتی رفت . حاشیه درختامون طلایی بود
ماه تو آسمون بود و قحطی روشنایی بود
Image hosted by TinyPic.com
وقتی رفت پرنده های کوچه بی دونه شدن
عابرا . رفتنشو دیدن و دیوونه شدن
وقتی رفت . حاشیه درختامون طلایی بود
ماه تو آسمون بود و قحطی روشنایی بود
وقتی رفت یه قطره اشک از شهر چشماش جاری بود
همونو ازش گرفتم آخه یادگاری بود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد