آخرین باری که می‌نوشتم این شعر بر سرلوحه افکار بود:

باز می‌آیم به سویت

باز می‌آیم به دشت جنونت

باز می‌آیم به سوی تو ای درخت۱۸

ولی خب خیلی دیرتر از اون چیزی که فکرش رو می‌کردم دوباره برگشتم ...... چندین بار برای نوشتن، به قصد نوشتن، وارد  بلاگ شدم؛ ولی باز نیرویی من رو از مهررویان جدا کرد ...... با توکل به خدا این بار با عزم راسخ امدم ...... نمی‌دونم چه حسی هست ولی درخت۱۸ برای من دیگه یه وبلاگ نیست؛ خیلی چیزها داخل درخت۱۸ نهفته است که به چشمم نمی‌دیدم؛ همیشه بعد از جدایی تازه می‌فهمم که درخت۱۸برای من چه بوده ....... دلم خیلی برای دوستان خوبم تنگ شده ...... برای نیلوفر عزیزم و ....... برای مهتاب قشنگم ...... برای یا کریم اهل بیت (ع) و نوشته‌های آقای هاشمی عزیزم و....

و حال می‌خوانم با صدای بلندتر از قبل:

باز آمدم به سویت

باز آمدم به دشت جنونت

باز آمدم به خانه محبتت

باز آمدم به سوی تو

ای درخت عزیزم

نظرات 2 + ارسال نظر
عادل سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.muchmoney2005.blogfa.com

خسته نباشین...سلام دوست عزیز... ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم....مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه قانونی کسب درآمد از اینترنت در---ایران--- توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی وحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند ...را نوشته ام و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید!!!!!!

MuchMoney2005.blogfa ( ایران ---- ر یا ل )

ID من : Muchmoney5002

علی پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:06 ب.ظ http://alek.blogsky.com

سلام
خوبی آقا محمد
می بینم که قالبت رو عوض کردی
امیدوارم موفق باشی
به من هم سر بزن خوشحال میشم
فعلا یاحق خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد