شناخت دنیای درون

[     قدرت فکر ، چیزی غیر از امواج انرژی زا نیست .

[     از نظر روحی می دانیم که ضمیر ناخودآگاه تابع قدرت روح شخص است و اگر فردی بتواند بر قدرت روحی خویش تسلط یابد. اعمال و افعال ضمیر ناخودآگاه را نیز تحت کنترلف خودر در می آورد . لذا اگر خواسته باشددر محلی از بدن ده ، سلولیهای بیشتریا قوی تری ساخته شوند با نیروهای عقلی و روحی و ذاتی خویش قادر به اجرای آن خواهد شد و سپس با انجام چنین عملی ، می تواند سلامت یا آرامش را به عضو یا ارگانی که ناراحت است باز گرداند و اجرای چنین عملی ، معمولا توسط هر روحی برمی آید حال این روح می تواند مربوط به یک فرد زنده یا مرده باشد.

[     رنگ قرمز گاهی تاثیر زیادی دارد که باعث می شود فشار خون بالا رود و تغییراتی در تعداد تنفس و ضربان قلب آنان بوجود می آید روی اعصاب سمپاتیک اثر می گذارد.  آبی پر رنگ برخلاف امواج رنگ فوق ، موجب کاهش فشار خون در اشخاص می گردد و بر روی سیستم تنفس نیز اثر مثبت می گذارد و آنرا آرامتر از حد معمول می نماید.

[     حیات هر شخص به سه مطلب یا نیرو و حقیقت اصلی مربوط است و آنها هستند که موجب ادامه زندگی و حرکت فردی می گردند و عبارتند از : خدا ، روح و جسم ـ (روح و روان ) قسمت اول جزو انرژی های پنهان خلقت هستند و سومی انرژی ظاهری ماده . قسمت اول و دوم دارای تعقل ، تفکر ، شعور ،‌باطن و ظاهر ، حرکت و ..... می باشند . آن دو نیرو به جسم مادی حرکت می دهند .

[     ضمیر ناخودآگاه یا ضمیر باطن ، این ظمیر در تمام طول حیات یعنی در موقع خواب و بیداری اشخاص ، بیدار و فعال است و عملیات خود را در جهت بازسازی و کنترل تمام اعضای بدن انجام می دهد و زمانی که خود فرد نسبت به این امر هیچگونه آگاهی یا شعوری ندارد. کمی بتواند به خودشناسی برسد و در این راستا بر ضمیر ناخودآگاه خویش غلبه یابد تا اخر عمر ، ضعف روحی ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد